מערכת מג'נטו מאפשרת יצירת קופונים והנחות לעידוד רכישה בחנות הוירטואלית.

כדי להכנס למערכת הקופונים במערכת הניהול כנסו בתפריט העליון לתפריט > מבצעים > כללי קניות – כללי מחיר

ליצירת קופון חדש, לחצו על הכפתור הכתום "הוסף כלל" add-coupon

(*יכול להיות שכתוב לכם על הכפתור "הוסף חוק" או "הוספה" במקום "הוסף כלל" – תלוי בחבילת התרגום שיש לכם).

שם הכלל:

אזור בו תכניסו את שם המבצע כדי שתוכלו לזהות אותו בין כל המבצעים בעמוד הראשי של המבצעים.
אזור לשימוש פנימי בלבד, לא מוצג לגולשים בחנות.

תיאור:

כאן תוכלו לכתוב תיאור קצר שיזכיר לכם למה אתם נותנים את המבצע הזה.
אזור לשימוש פנימי בלבד, לא מוצג לגולשים בחנות.

סטטוס:

תוכלו לבחור האם המבצע פעיל או לא פעיל

אתרים:

במידה ואתם מנהלים מספר אתרים במערכת הניהול או במידה ויש לכם אפליקציית חנות, תוכלו לבחור באיזה חנויות המבצע יהיה ניתן למימוש.

קבוצות לקוחות:

תוכלו להגביל את המבצע לקבוצה ספציפית למשל לקבוצת ה VIP, לבחור כמה קבוצות או את כל הקבוצות.

קופון:

כאן תוכלו לקבוע האם המבצע יהיה חוק/כלל או קופון.

nocoupon – אין צורך בקופון, משמע חוק/כלל
specific coupon – במידה ותבחרו בקופון ספציפי יפתח לכם שדה מתחת להזנת קוד הקופון, תוכלו להזין את קוד הקופון שתרצו בעברית או באנגלית, רצוי שתבחרו קופון שהגולשים שלכם לא יסתבכו בקריאתו או בהזנתו.

Uses per coupon

כמה פעמים יהיה ניתן להשתמש בקופון הזה, תוכלו להשתמש באזור זה במידה ויש לכם קופון "מוגבל ל 10 הראשונים בלבד" לדוגמא אז בשדה הזה את תכתבו 10.

Uses per customers

כמה פעמים כל לקוח יכול להשתמש בקופון? במידה ותרצו להגביל את כמות הפעמים שהמשתמש יכול לנצל את המבצע אז תוכלו לכתוב את מספר המקסימלי לניצול לכל לקוח בשדה זה.

מתאריך

כאן תבחרו את תאריך ההתחלה של הקופון – גולשים לא יוכלו לנצל את המבצע לפני התאריך שתקבעו.

עד תאריך

כאן תבחרו את התאריך שבו תרצו להפסיק את המבצע – גולשים לא יוכלו לנצל את המבצע אחרי התאריך שתקבעו.

עדיפות

תוכלו לתת עדיפות למבצע ובכך להגביל שימוש במספר מבצעים יחדיו – מה שנקרא "אין כפל מבצעים".

*שימו לב, במידה ולא תתנו עדיפות אז המבצע יקבל עדיפות במספר 0 אוטומטית, עדיפות 0 היא עדיפות גבוה יותר מ 1.
*באזור "פעולות" (actions) יד לבחור באפשרות "כן" ב- "הפסק חוקים/קופונים אחרים בהתאם לעדיפות" (stop further rules processing) – ראו בהמשך להסבר נוסף.

תנאים

עכשיו נעבור לתנאים, בתנאים אנחנו נגדיר תנאי שרק מי שיעמוד בתנאי הזה יוכל לנצל את ההנחה. בסרטון לדוגמא, אנחנו מגדירים תנאי שרק מי שרוכש מוצרים בעלות של 100 ש"ח ומעלה יהיה זכאי לנצל את הקופון.

גלגלו למעלה כדי להגיע לתנאים, אתם תראו בצד שמאל תפריט קטן – לחצו על "תנאים".

אחרי שלחצתם, אתם תראו בצד ימין אזור להגדרת התנאי/ם, לחצו על סימן הפלוס "+" והוסיפו את התנאים, ראו דוגמא:

conditions

 

בדוגמא בחרנו:

  1. סך ביניים
  2. לחצנו על "הוא" ושינינו ל "שווה או גדול מ"
  3. בערך כתבנו "100"

* אם תשאירו את האזור ריק אז לא יהיו תנאים והמבצע יהיה תקף בכל מצב ללא תנאים.
* תוכלו להוסיף כמה תנאים שרק תרצו בלחיצה על הכפתור הירוק "+"
* תוכלו למחוק תנאי בלחיצה על הכפתור האדום "X" ליד התנאי אותו תרצו למחוק

פעולות

אחרי שהגדרנו את התנאי – "אם…", זה הזמן להגדיר את הפעולות "אז…"

"אם" תקנה ב100 ש"ח ומעלה "אז" תקבל הנחה של 20%

כדי להכנס לפעולות, לחצו על לשונית "פעולות" בצד שמאל, הנה דוגמא:

coupon-example

 סוג הנחה (החל)

אחוז הנחה ממחיר המוצר – הנחה תינתן באחוזים, למשל 20% הנחה.

fixed amount discount – הנחה בשקלים שתחול על כל מוצר שמשתתפים במבצע ונמצאים בעגלה – הסבר על איך נותנים מבצע על מוצרים או קטגוריה ספציפיים בהמשך.

fixed amount discount for whole cart – הנחה בשקלים שתחול על כל העגלה.

 Buy X Get Y for free – קנה X קבל Y בחינם – למדריך בנושא לחצו כאן.

גובה הנחה:

כאן נרשם את במספרים את גובה ההנחה, למשל 20

Maximum Qty Disount is Applied to:

כאן תקבעו את מספר המוצרים המקסימלי שעליהם תחול ההנחה, ברוב המקרים תוכלו להשאיר ריק.

מדרגת הנחה לכמות (קנה X) :

הסבר כאן

החל את ההנחה גם על המשלוח:

במידה וכן, המשלוח יקבל את ההנחה, החישוב יהיה כך: סך הכל לתשלום = (סך ביניים+משלוח) – ההנחה

במידה ולא, ההנחה לא תחול על המשלוח, החישוב יהיה כך: סך הכל לתשלום = (סך ביניים – הנחה) + משלוח

משלוח חינם:

במידה ותרצו להציע משלוח חינם, בחרו "לפריטים תואמים בלבד"
למשל, קנו ב 100 ש"ח, קבלו 20% הנחה + משלוח חינם…

במידה ולא תרצו לתת משלוח חינם, השיארו על "לא"

הפסק חוקים/קופונים אחרים בהתאם לעדיפות – Stop further rules processing:

אם אתם לא רוצים כפל מבצעים עם ההנחה הזו, בחרו ב "כן", המערכת תשווה את העדיפות של ההנחה הזו מול עדיפות של הנחות אחרות ותפעיל את ההנחה שיש לה את העדיפות הגבוה ביותר ותפסיק את כל השאר, כך שרק הנחה אחת תהיה פעילה בסל הקניה.

בחרו "לא" אם לא תרצו לתת הנחה זו עם הנחות אחרות שיש לכם.

הגבלת מבצע על מוצרים או קטגוריות ספציפיים – החל כלל על פריטי הסל שתואמים את התנאים הבאים (השאר ריק להפעלה על כל הפריטים)

בחלק התחתון של אזור "פעולות" תוכלו להגביל את המבצע למוצרים, קטגוריות, מוצרים שיש להם תכונה ספציפיים כמו מוצרים שיש להם צבע לבן ועוד.

אנחנו נשאיר את זה ריק מכיוון שאין הגבלה על מוצרים ספציפיים במבצע דוגמא שלנו "20% הנחה בקניה מעל 100 ש"ח", למדריך של איך לעשות מבצע רק על מוצרים ספציפיים לחצו כאן.

כותרות:

כאן תוכלו לכתוב כותרת שתופיע לגולש בסל קניה ליד ההנחה, במידה ויש לכם אתר מרובה שפות אז תוכלו לקבוע כותרת לכל שפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *