אם אתם מציעים לקוחות בחנות שלכם יותר מהנחה אחת ואתם לא רוצים שיהיה כפל מבצעים, כלומר שהלקוחות לא יקבלו את כל ההנחות אלא רק אחת או רק חלק מהם, עליכם לנהל עדיפות לחוק (priority).

לפני שנתחיל בהסבר יש לציין שבמידה ואתם מציעים קופונים להנחה ולא חוק,  אין צורך לתת עדיפות היות והלקוח יכול להזין קופון אחד בו זמנית, אם הלקוח מזין קופון אחר אז הקופון הקיים מתבטל ובמקומו יופעל הקופון שהוזן, כך שאין כפל מבצעים בקופונים (אלה אם כן יש לכם פיתוח מיוחד בחנות שמאפשר לגולשים להזין מספר קופונים בו זמנית – נדיר).

עכשיו להסבר 🙂

לכל חוק תצטרכו לתת עדיפות ע״י הקלדת מספר, כאשר המספר הקטן יותר מייצג את החוק עם העדיפות הגבוה יותר והגדול יותר עדיפות נמוכה יותר. למשל חוק בעדיפות 1 הוא בעדיפות גבוה יותר מחוק בעדיפות 2.

1. הגדרת עדיפות

כדי להגדיר עדיפות לחוק (או כלל – לא משנה התרגום) כנסו למערכת הניהול > מבצעים > כללי קניות – כללי מחיר.

בעמוד שנפתח בחרו מתוך הרשימה את החוק שתרצו לערוך ולתת לו עדיפות.

בעמוד הראשון בהגדרות החוק, הכי למטה, יהיה לכם שדה של ״עדיפות״, כתבו שם במספרים את העדיפות שתרצו לתת (זכרו: 1 עדיפות ראשונה, 2 עדיפות שנייה).

שימו לב, המערכת נותנת מספר 0 אוטומטית לחוקים שלא הוגדרה להם עדיפות ביצירת הקופון, 0 היא עדיפות יותר גבוה מ 1 או מכל עדיפות שתתנו.

2. הגדרת החוק שיפסיק חוקים אחרים

בנוסף לעדיפות שתצטרכו לתת לחוק יש צורך בהגדרה נוספת שנקראת ״הפסק חוקים אחרים בהתאם לעדיפות״ (באנגלית stop further rules from processing) שבעצם אומרת לחנות שאם יש חוק נוסף אז יש להפעיל רק את החוק עם העדיפות הגבוה.

כנסו ללשונית ״פעולות״ או "actions" ושם תראו שדה שנקרא ״הפסק חוקים אחרים״ או "stop further rules from processing", שנו את ההגדרה ל ״כן״ ושמרו.

ערכו גם את החוקים האחרים ותנו להם את העדיפות המתאימה.
אחרי שתעשו זאת, החוק עם העדיפות הגבוה ביותר יופעל וכל האחרים לא יהיו תקפים.
הערה:
במידה ויש לכם 3 חוקים ותרצו שרק 2 מהן יופעלו עליכם לתת אותו מספר עדיפות לשתי החוקים שברצונכם שהלקוח יקבל ואת החוק השלישי לתת בעדיפות יותר נמוכה. ז״א שני החוקים יקבלו עדיפות 1 והחוק השלישי יקבל עדיפות 2.
בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *