כבעלי חנות אונליין עליכם להכין את החנות שלכם לחגים ואירועים משמעותיים כמו Black Friday, Cyber Monday, Shopping IL וכד'.

צילמנו סרטון שמראה אתר שעושה זאת בצורה מושלמת כדי לתת לכם רעיונות חדשים ובתקווה לעורר בכם השארה.

נסכם כך:

1. התאימו את עמוד הבית לאווירת החג או האירוע.

2. הוסיפו לינק בתפריט ותבליטו אותו בצבע אחר

3. צרו עמוד נחיתה לאירוע (במידת הצורך)

4. הכינו תמונה באווירת החג או האירוע לעמודי קטגוריה.

5. חשבו על רעיון שיווקי מעניין במהלך התקופה כמו הרעיון של "הפתעה בכל יום ל 15 ימים"

6. יידעו לקוחות מתי התאריך האחרון בו הם יכולים להזמין ובכל זאת לקבל את המוצרים לפני החג/אירוע.

*** לא פחות חשוב, להכין הכל מראש ולא לחכות לדקה האחרונה 🙂

לחצו כאן והורידו את לוח החגים והאירועים המעודכנים לשנת 2017/18 >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *